İkizlerim 9 aylıklar 7 aydan beri tv seyrettirdim ben de tek başıma baktığım için onların yemekleri giyimleri ev işi derken izletirmek zorunda kaldım gibi hissettim bir tanesi göz teması kurmadı bir süre sonra ellerini yuvarlama yaparak hareket ettirmeye başlayınca doktora kostum otızm sandım doktorum inceleme yaptıktan sonrada uyaran eksikliği dendi bu düzelir ama tv kesinlikle 3 yaşa kadar yasak dedi bizde evden televizyonu çıkarmakla işe koyulduk 3 gun oldu artık göz teması var bir işle uğraşırken bana gülerek bakıyorlar ama asla bir daha tv yok kötü bi anne olmak istemiyorum aklıma geldikçe hep ağlıyorum yetemedim çocuklarıma sanırım bundan sonra çok dikkatli olmak istiyorum