ygmrln ya sizi korkutmak istemem ama yazmak istedim. Bebeğim 11 aylıkken düşüp ayağı kırılmıştı ve 15 dk kesintisiz ağlayıp sonrasında susmustu. Kızarma, şişlik, bulantı, gözde kayma yoktu. Daha sonradan ayağının üstüne basamadıgını farkedip doktora götürdüğümüzde kırık olduğunu anladık ve 3 hafta alçıda kaldı. Bebeklerde çok çabuk kaynıyormus kemikler.. yine de ihmal etmeyin derim ve umarım bir şeyi yoktur 🤲🏻 bor doktor da dinlemiştim düştüğü yer boyundan yüksek değilse sıkıntı olmaz diyordu tabi bu varsayıma da gözü kapalı inanamayız.. çok çok geçmiş olsun 🌹