Retina EmineGneDemir 00:30 gibi uyudu dün gece 4 de kalktı emzirdim 6 da tekrar kalktı sonrası 2 saatte bir uyku uyanık devaö ediyr
Retina EmineGneDemir bugun gece 00 da besledim mama ile daha sonra memede sürekli 01:30 da uyudurçok zorladı uyurken ondan meme verdim pek süt yok gibiydi.sabah 06;;30 da uyandım hiç uyanmamış bende uyanamadım çok üzüldüm çok aç bıraktım kaç saat diye emin değilim çükü mamadan sonra emdiğinden.ne zor şey çocuk büyütmek
ysule Retina bugün aktardan anason alırken acı elma yağını tavsiye etti. Hatta burda soracaktım kullanan var mı diye. Biz de aldık ama kullansam bi sıkıntı olur mu diye düşündüm çünkü daha 18 günlük bebeğim. Zeytinyağıyla karıştırdım biraz ayaklarının altına sürdüm inş iyi gelir.
Retina ysule ben 10. Günde kullandım memnun kaldık biz gaz çukarmasına yardım ediyor.hatta göbeği düşğnce karnınada masaj yaptık
Cagininannesi ysule ben kullanıyorum canım acı elma yağını ayak topuklarına masaj yapıyorum deneyebilirsin
Glmsr_sglm ysule çok fazla sürmeyin bir iki damla yeterli diye okumuştum etkili bir yağ olduğu için alerji yapıyormuş. Bebeğimin cildi çok hassas kullanmadım
Gorursensoyle Retina mucizem 20 haziran benim kızım da.. gaz sancısı uykuya Dalamama ve geceleri uyumama huyu hariç her şeye şükürler olsun bir de sütüm yetecek mi kilo alıyor mu stresi var tabi
LiyaNehir mucizem gaz meme ucu yarası sürekli emmek isteği ama ama ama çok tatlı 😍😍 25 haziran doğumluyuz bizde. Hepimizde aynı sıkıntılar var
Nurztekin 12 haziran doğumluyız bizde , geceleri ben uyandırmasam uyanmıyo kızım. bugun gece 2.30 da emzirdim sabah 7 ye kadar uyuya kalmısız vidan azabı cektim 😔 ama bebeğim toktu sanırım yoksa uyanırdı 😔
SedatDeryaGlm 5haziran doğumluyuz herşey yolunda şükür bi sıkıntımız Yok bakalım düzen oturtmaya çalışıyoruz ☺️😇
Berra mucizem 12 hazıran doğumlu kakasını topluyor onu yapana kadar çok ıkınıyor bende bu duruma çok üzülüyorum
NazmiyeYildiz Kızlar geceleri bebeğiniz uyanmazsa siz uyandırıyormusunuz emzirmek için ben 2 saatte bşr uyandırıyordum cevremdekiler çocuğa ezıyet etme aac olsa uyanır gece uyusun dıyorlar en azından 1 defa uyandır dıyorlar siz napıyosunuz.
EmineGneDemir NazmiyeYildiz ben artık uyandırmıyorum zAten çok zor uyuyor kendi 3 4 saat sonra uyanıyor
poyrazmoms NazmiyeYildiz bizimde 26 günlük sarılık olmadı çok şükür hep 2 saatte bir uyandırırdım şimdi alıştı biraz kendi kalkıyor ama havalar çok ısındı çok sıcak gündüz çöm yatmaya başladı sıcaktan 😟 zorla uyandırıyorum