6 haziranda bebeğim doğdu.gaz sancışarı bizdede var biogaia kullanmaya başlayalı daha iyi.akşama kadar sorun olmayan bebeğin akşam 9 dan sonra huysuzluğu başlıyor gece 00:30 da anca uykuya geçiyor.ayaklarına acı elma yağıylq masaj yapıyorum gak meme guk meme yapıyorum gazını çıkaramıyorum genelde alttan cıkarıyor çok şükür.anlamadığım o gazlar gece mi meydana çıkıyorlar.gündüz bişey olmuyor çünkü.sürekli memede ve kucak istiyor gündüz yatagına bırakınca uyanıyor allahtan gece o taleple gelmiyor .bende kendimden uzak tutmuyorum varsın 3 ay koynumdan düşmesin.uykusuzluk gerçekten çok zor yavaş yavaş düzene girdi kendi uyanmadıkça uyandırmıyorum.ve açıkcası gece yatarken 60 ml mama veriyorum daha uzun uyuyor aksi halde gerçekten zorlanıyorum.gece uykusunun yerini bişey tutmuyor.allah kolaylık versin tüm yeni annelere keyfini çıkarmaya bakalım.anne ne kadar sakin olursa bebekte o kadar sakin oluyor.