Kreşte iğrenç bir olay yaşanıyor. Kadının biri de evinde öyle otururken sırf yorum yazmak için diyor ki ya çalışan anneler var ama(yalandan empati yapiyormuş gibi ) uyku olayı çok karanlık hepsi nasıl koyun gibi uyuyacak aynı saatte. Genelleme yapıyor ister istemez çocuğunu uyku odasında öyle hayal ediyorsun. Ben buna tepki veriyorum biz salak mıyız diyorum böyle olsa çocuğumuzu verebilir miyiz kaç kişi bana diyor ki ne demiş ki kadın ya??
Annelerin gün odası etiketinde kim ne yazsa boşan, işe gir, kurtul o adamdan diyen siz, ama en ufak bir kreş haberi çıkınca çalışan anneleri zorbalayan da sizlersiniz.
Burada kötü bir olay yaşanmış ama hepsi aynı olmaz elbette diye kadınların çalışmasını , güçlü olmasını veya hiç birini desteklemiyorsan da bir hemcinsinin sabah ağlayarak çocuğunu okula bırakacağını düşünerek empatik yaklaşabilirsin .
3 aydır benim oğlum okula gidiyor, şu an ağlamıyor alıştı ben de çok memnunum. Kafamda bir soru işareti de yok. Ama ilk ay yine böyle çıkan haberlerin altına yazılan yorumlar yüzünden kaç defa ağladığımı biliyorum. İster istemez acaba diye sorgulayıp durdum, yemeden içmeden kesildim.
Sırf akşam muhabbeti olsun diye konuştuğumuz şeylerden insanlar etkilenebilir.
Bu zorbalıktan vazgeçin.