ayyzeyy466 bsmnl işte canm bir daha son bir de hep atletle yattım pencere acık bir daha yapar mıyım bunu tövbee
bsmnl ayyzeyy466 sakın yapma aynı bende öyleyim 🤭hiç kendimi korumam sana dediğime bakma ama işte öyle olunca devamlı tekrar ediyor . 😔
bsmnl ayyzeyy466 nefes darlığı oluyordu tabi. Oksijen takviyesi alıyordum. Serumlarda tam olarak ne vardı bilmiyorum antibiyotik vardır muhakkak