Merhaba öncelikle geçmiş olsun. Sebebi belirsiz bir şekilde karından başlayarak ciğerlerime kadar sıvı birikintisini yaşamıştım 10 gün hastahanede yattım artık serum takılmaktan damarlarım patlamıştıki dayanamayıp kaçtım. Ciğerlerimden sıvı örneği alacaklardı izin vermedim çünkü küçük şehirde yaşıyordum ve hastahaneye güvenmiyordum hemen anakaya iyi bir doktora göründüm ve ilginç bir şekilde ciğerlerimdeki sıvı geçmişti bu nasıl olur diye doktora sorduğumda dediki sürekli hastahanede yattığın için o sıvı yukarı çıktıkça çıkmış benim bir gün boyunca ayakta dolanmam sayesinde o sıvı kendiliğinden aşağı inip kaybolmuş öyle demişti karnımdaki sıvı içinde ilaç antibiyotik falan kullanarak geçirdim. Çok geçmiş olsun önemsenmeyecek bir durum değil lütfen ihmal etmeyin ve bakılın.