Ygzbebis Keçe çantayı almalısın oğlum küçükken büyük çanta kullanıyordum onun içine de koyuyordum keçeyi sığıyordu evde de keza her şeyi bir aratiya topluyor baya kullanıslı diğerine gerek yok
Lolik mondecaidensecmeler nerde yaşıyorsunuz yakınsak keçe çantayı verebilirim kargo yapiyim diycem sıfır almayla aynı hesaba gelir 😄
LinaTuba mondecaidensecmeler ikisinden de almadım gerekte duymadım sadece şifonyer içine düzenleyici aldım gerekli şeyleri ona koydum
HE-SEN-COK-BILIYON mondecaidensecmeler keçe çanta kullanıyorum çok iyi alınması gerekir baya topluyor
Ckudll mondecaidensecmeler yani mantıklı bence kullanışlı ikiside keçe çanta odada odalar arası gezerken, diğeri de bebek çantasında derli toplu durur herşeyiniz
minervadefne mondecaidensecmeler keçe çantayı kullanıyorum hem evde hem dışarda kullanayım derseniz ilki daha kullanışı olabilir
CeydaST mondecaidensecmeler oğlum 16 aylık ben hala kullanıyorum keçeyi diğerinden yok pek gerek te yok gibi
Rwerdst mondecaidensecmeler keçe gerekli de diğeri gereksiz bence. Tabiki istiyorsanız alın. Sizin tercihiniz 🤗
utkummm mondecaidensecmeler ben almadim gerek duymadim ama almayi dusunuyosan kece olandan 16 ekimde şoka gelicekti 60 tl ye canım bi bak istersen☺️