Canoglum_00 farelikoyunkavalcisi hepimize geçmiş olsun bende aslen Şırnak silopiliyim babam onlar hissetmemiş ama etraftakiler hissetmiş Rabbim hepimizi korusun inşallah
farelikoyunkavalcisi Canoglum_00 biz 3. Kattayız ama bayağı hissettik ya korktumda bebeğimde uyuyordu direkt napacagım dedim yani
ceylan34 relaxanne eşim orada inşaatta çalışıyor az önce arayıp söyledi Rabbım herkesin yardımcısı olsun içim içimi yiyor şuan 😥😥