Benım kaynanam da ilk doğumumda sütün yaramıyo cocuk küçk deyıp durdu ama doktorum cok güzel yaramış sütün dıyodu ana baba minyonsa cocıkda mınyon olur ama daha cok küçük ya bu bile belli olmaz daha herhangi biriinin lafına bakıp takma lçkafayı sütünü etkıler herkes bişi der sağlıklı olsun boşver zayıf olsun ama zayıf ta değil ya boşverrrr