Sermec27 gece emzirirseniz uyanır mı? Eğer uyanmazsa emzirin bence 4 saatte bir deneyin. Benim bebeğim de 2000 kg doğdu doktor gece uyandırmana gerek yok o acıkınca kalkar dedi ama benim gönlüm pek razı olmuyor küçük olduğu için zaten aman aman kilo alan bir bebek de değil o yüzden ben uyandıkça mama veriyorum bebeğim uyanmıyor ama, öyle içim rahat ediyor napayım 🤷🏻♀️ benim bebeğim de bu aylarda ve kilo alımı düştü harekete bağlı olduğunu düşünüyorum. Bir de uzun uyursa 6 saatte mama ver demişti doktor.