yasee01 merhaba uzun zaman geçmiş ama. Benimde bebeğim 3 ay 10 günlük bir ay arayla nokta şeklinde kan gördüm . Sizde böyle arada görüyor muydunuz yoksa bir kere tek mi gördünüz . Normalde kakasında sıkıntı var mıydı sizinkinin gürültülü kaka, sıvı kaka gibi