ayazbebek_0 yanı benı belkı yanlıs anlayavaksanız ama derdım sizi kırmal degıl ama su emzırme olayını sonlandırırken bazıları cok abartıyor aglayanı bıle gordum kı cok sacma gelıyor bana benım kızımın yasına gırmesıne 3 ay vardı kestım hıx pısmam degılım duygusal bag yonundende bır problem yasamadım çünkü bır evladın annesoyle arasındakı bag sadece anne sutunden ıbaret degıl .. Bıraktıırıken yok aradakı bagmıs yok uzuluyorum muhabbetı bana abartı gelıyor sonux olarak emmesı gerektıgı kadar emmıs her seyın bir sonu oluyor bununda olacak. Evladınıza verecegınız sevgı sevkat bunlar aranızdakı bagı daha da kuvvetlendirir o yuzden bu surece basladıysanz pes etmeyın sonrasımda daha da zorlanırsınz gerçekten