ayazbebek_0 biz şöyle yaptık; zaten zamanla azalta azalta tek emzirmeye düşürmüştüm onu da sabah uyanınca yapıyordu, bıraktığımız zaman o memeyi talep ettiğinde babası benden alıp hemen kahvaltı yaptırdı, oğlum hiç sormadı bir süre sonra meme diye öylece bitirmiş olduk, kriz olmadı. Ben ama çok üzülmüştüm ilk günlerde güzel bir bağdı diye ama sonra çok rahat ettik