AsyaUlku her bebek farklı canım senin bebiş öyleyse böyle düşünmen normal mesela benim ablam da yiğenim doğduğunda hep uyuyordu der gözünü açmadı doğru düzgün benim kız doğdundan beri cipil cipil baktı uyumadı doğru düzgün😂doktorlar emziği öneriyor anneyi emzik olarak kullandığı zamanlar özellikle senin bebiş uyurken bile emzik tutmuyormuş benim kızım gibi uyurken 2 tutuyoe daldım mı atmış oluyor yine buna da şükür 😌