duruu24 Melike06666 AsyaUlku kızlar benim kızım 5 aylık memede uyuma mı oluyor tam bilmiyorum ama gece gündüz kavramı oluştu artık ama akşam olunca derin uykuya geçerken biraz direniyor meme veriyorum biraz gönlünü yapıp kucağıma alıp emziği ağzında kendime temasla hafif sallıyorum uyuyor bu memede uyuma sayılmıyor sanırım
Melike06666 duruu24 sayılmıyor memede uyuması emzik emmesi değil sizi emzik gibi kullanması bazen öyle oluyor ki tam daldığında bile zor ayırıyorum memeden 😕
AsyaUlku Nika Evet bide uyumama derdi de var çekiyor çekiyor bir yerden sonra akış azalınca çılgına dönüyorlar 🤭
duruu24 AsyaUlku öyle olur mu hiç canım şimdiki bebişler doğduğundan beri herşeyin farkındalar benim kız doğduğu ilk günden beri emzik tutmadı alışsın diye verdim 2 dk sonra attı bundan süt gelmiyor diye 😂
acemiannegeldi denz4161 Bi de gece çok uyanıyor mahvediyo beni napıcam bilmiyorum tamam evdeyim çalışmıyorum falan ama yine gece deliksiz uyumak varken ne biliyim düzelirler inşaAllah 🥲
denz4161 acemiannegeldi benim kızım da aynı . Gece normalde 2 yada 3 kere kalkardı şimdi 1 saatte 3 kere kalkıyor 😢 Buda bir gelişim sürecidir ve kalıcı değildir umarım. Ben yılbaşında işe başlayacağım böyle olursa çalışamam. Zombi gibiyim günlerdir 😂
acemiannegeldi AsyaUlku Ben de denedim ayağımda hiç sallamadım bu zamana kadar bir kere ayağımda sallayıp uyutayım dedim yok istemiyor illa memede uyuyacak😤😭
AsyaUlku acemiannegeldi ya evet iki tane beşik var ayaktada sallamayi denedim ama anne kokusu istiyor galiba ne diyim. İyi olsunlar da yeterki herşeyi yaparız mecbur..
acemiannegeldi AsyaUlku Öyle tabi Allah sağlık sıhat versin bugünleri de özliycez keşke koynumuzda yatsalar diycez bu sefer 🥹🥹
Adser Ben emziğe alıştırdım öyle bıraktı ya kucakta uyuyor yada sallayarak sadece geceleri emmek icin uyanıyor öyle uyuya kalıyor
uykusuzluklarinanasi AsyaUlku 7 aylık ve 3-4 gündür başladı şaka gibi emziğini almıyor ağlıyor memede susuyor🥹 karnını doyuruyor desem 7den 9-10 a kadar memede duruyor bir de uykulu şekilde uyandırınca bana müthiş bi gün oluyor😅 onun uyanmasını beklesem gün geçiyor😅
AsyaUlku uykusuzluklarinanasi Haha malesef şuan bizim gaz sancımiz var cikarttirmiyo emmek istiyo sadece sabaha kadar böyle olcak sanırım 😑😑
uykusuzluklarinanasi AsyaUlku öyle bi sorunumuzda yok şu an duysanız koca adam gaz çıkarıyor sanarsınız😅 bence bu bebelerin arada bi canı sıkılıyor anamın memesine dalayım diyorlar başka bi yolu olamaz😅😅
Mgf AsyaUlku nekadar erken bırakırsanz okadr iyi 23 aylkkn emzrmeyi bırakırken bıraktk gece uyanmları falan hep memeden kaynklı
girlmomm AsyaUlku ay 15 aylık bebeğim 2 gün önce kendiliğinden emmeyi bıraktı bu post şuan beni ağlattı keşke emsede memede uyusa diye 🥲🥲🥲
duruu24 Melike06666 Melike06666 sağol canım daha net oldum sayende bana da emzik memede uyumak olarak gelmiyordu zaten kıyamam ya tam uyudu derken tekrar uyanıp gözlerini açıyorlar o anı hepimiz yaşıyoruz yaşamayan anne yok😌ama bu bir süreç ve geçecek daha düzene girecek zamanla herşey inşallah 😌
ebruisik34 Aynı durumdayım bende doğdu doğalı sallanmayı sevmedi hep meme de suan 1 yasında gece çok uyanıyor ve hep meme istiyo🥹
Melike06666 duruu24 öyle tabi hep bu şekilde devam etmeyecek zaten o kadar hızlı büyüyorlar ki bu günlerini özleyeceğiz belki de Rabbim hepimizin evlatlarına hayırlı güzel ömürler versin sağlıklı sıhhatli olsunlar da gerisi bi şekilde yok alır nasılsa😇
AsyaUlku duruu24 İlk doğduğunda sürekli uyuyordu vallahi birşeyin farkında olduğunu sanmıyorum 🤣 bizimki hastahanede tuttu emziği ben meme reddi yapar diye vermedim uzun süre 🥺