hepbahar123 kazayı yaşadıktan hemen sonra plastik cerrah olan özel hastaneye götürdük biz. Şuan plastik cerraha gitmenize gerek yok bence.Dikiş atılmış artık bundan sonra bişey yapılmazsa Sadece yaraya iyi bakın siz hep nemli tutmaya çalışın. Plastik cerrahta atsa dikişi iz kalıyor ,kalıcak malesef. Sadece onlar ince iple ve daha düzgün bir şekilde diktikleri için daha iyi bi iz elde ediliyor. Dediğim gibi foto koyabilirseniz dikişe bakıp yorum yaparım. 3 aydır araştırmadığım şey konuşmadığım doktor kalmadı çünkü🥹