hepbahar123 Merhaba, 3 ay önce oğlumun kaş hizasına dikiş atıldı. Bizimde yarası derindi. Şuan sizin ne kadar zaman oldu? İlk zamanlar aşırı kırmızı ve parlak oluyor iz. 3. Aydan sonra beyazlamaya başlıyor. Ve son halini 1. Yılda görebilcekmişiz. Bizim plastik cerrah dikti ve aşırı düzgün dikişimiz şükür. Yapıştırma iyi ki yapmamış çünkü yanlış bir yanılgı var. Dikiş iz bırakmaz. Kesi iz bırakır. Yani ister dikiş atılsın ister yapıştırma olsun sıfır iz diye birsey yok. Hatta ben sormuştum dikiş atılması daha iyiymiş yapıştırmada ayrılan yara dudakları tam birbirine sıfır yaklaştırılmadıgı için daha kötü iz bırakırmış.Sayısız plastik cerrahla konuştum ben hepsi aynı şeyi söyledi. İzsiz bir kesi yok. İzin nasıl olacağıda tamamen kişinin yapısı ile alakalıymış.Çocuklarda yaralar iyi iyileşir 1 sene sonunda belli belirsiz olur dendi hep. Ben 1. Ayından beri ozonlu kantoron yağı ve Dermatix iz kremi kullanıyorum. Domuz yağıda iyi geliyormuş ona da başladım 15 gündür. Eğer koyabilirseniz foto koyun daha ayrıntılı yardımcı olmaya çalışırım💐