elat hasibekar hayır bize açıkcası kimse demedi ilk çocuk bizde bilmiyorduk dün kontrole gittik rota aşısı oldu dedi bizde hayır dedik zaten günü geçmiş ishal olmaması içindi dedi başka bir şey demedi sağlık ocağı da dün aradı ben öyle araştırmaya başladım
hasibekar elat çocuk doktoruna gittiğinizde sizi bir özel aşı tarihleri yazacak ve devletin karşıladıgı aşılarla çakışmasın diye de bakıcaklar kimi erken başladı bu aşılara kimi geç biz geç başladık ama buna doktorunuz karar veriyor
Deletedmom_182 elat kaç aylıksınız ? Ben 3. ve 5. aylarda rota yaptırdım menenjit hangi aylarda yaptırılıyor acaba ?
ebruegehan ozlem592_ bizim de toplamda 3 doz 5 8 ve 13. Ay olarak ayarlandı rota aşısını 3. Ve 5 . Ayda oldu .
ozlem592_ ebruegehan bende takvim baktım da 4 doz ayarlamış. 9,11,24 bexero 13 nimetrix Bizde rotayı 3 ve 5 de yaptırdık