elat bu aşıları devlet neden karşılamıyor anlamış değilim 2 kere rota aşısı yaptırdım 3. ve 5. Ayda tanesi 1740 tlden ödedim menenjitte yaptırmak istiyorum hemşire 1 yaşında yaptırmamızı önerdi onada hemen hemen aynı ücreti vericez çok çocuklu ailelere yazık günah cidden iki lokma fazladan beslenmiş olur o paraya ama yok yani görümcemin çocuğu havale menenjit geçirdi yoğun bakımdan çıkamadı kaç gün kesinlikle imkan dahilinde yaptırın bi şekilde biriktirin ♥️