Busex Haklısınız ama herkes de olacak diye bir şey yok. Ben mesela bekarken de regl dönemlerimde, doğumdan önce de bazen yaşıyordum. (Çok hafifti tabii) Emzirirken de ilk dönemlerindeki aşırı hassasiyet ağrılar sancılar bundan dolayı daha şiddetli yaşamış olabilirim. Her kadının durumu kendine özel tabi.