Merhaba sevgili annelerim size bir sorum olacak . 1 ay 21 günlük bebeğim var . Emziriyorum . Emzirme sorasında değil normal dururken göğüslerime sanki iğne batırıyorlar gibi hissediyorum ara ara olup geçiyor. Aranızda bu durumu yaşayan varmı ? Hastamıyım acaba ??