gunesim61 @ygmrln bir ozel egitim ogretmeni olarak bende buldum burada kendimi 5 sene meslekteydim ve mesleki deformasyondan suan terapi aliyorum cocugum 10 aylik ben 10 aydir irdeliyorum bos yere eeg bile cektirdim… bende asla demistim ama yurutece bindirme durumunda kaldim oda gunde 10 dk falan en fazla ve parmak ucu siraliyor suan bilmiyorum belki daha 10 aylik diye ama parmak ucu, heyecanlaninva sevinince kanat cirpma falan var, arada araba tekeriyle oynar mesela ama surerde oyle saatlerce degil.. kimi zaman cok normal geliyor kimi zaman acaba mi? goz temasi mukemmel adina bakar, taklitleri var toss derim kafasini kafama vurur kacma derim yakalicam derim kacar benden emekleyerek cak derim cak yapar ver komutunu ogrendi ama gel gelelim by by bilmiyor daha 😂😂 ben cildirmis gibiyim surekli bay baaay .. alkis deseniz alkis yapti bir kac kere eminim biliyor ama 1-2 kere yapti o kadar … ben bitik durumdayim bu kaygi bozuklugundan surekli bebegimi arastirmaktan cok yoruldum nasil asacagiz arkadaslar var mi bir yorumunuz bana ? 🥲🥲🥲