ygmrln Hayır olur mu öyle şey sizi anlıyorum. İnanın kaç veli ile tanıştım ne duygular içine girdim onlarla. Ama bu böyle tamamen sizden kaynaklı bir şey değil ama tabiki annenin babanın dedenin anneannelerin bile mikrobiyotası önemli. Candida mantarı, mantar enfeksiyonunuz yokken bile normalde vücudumuzda bulunur. Beslenme kaynaklı olarak vücutta bulunması gerekenden fazla bulunursa iyi bakterilere baskın gelirse sarhoşluk gibi bir etki yapıyor vücutta. Sizin bahsettiğiniz vajinal mantar ilaçlarla baskılanıyor. Şekerli şeyleri çok yediğinizde geri gelir muhtemelen çünkü sebebi ilacın baskılanmasıdır sadece. Saçtan ağır metal testi yaptırılıyor. Tükürükten ve dışkıdan da candida testi yapılıyor. Çok yüksek ihtimalle otizm varsa bu testlerin ikisi de çocuğunuzda pozitif gelecek. Kanserin sebebinin de ağır metaller olduğu çok konuşulmaya başlandı mesela. Aslında vücutta nereyi işgal edebiliyorsa bu ağır metal ordan bir patlak veriyor. Otizm dediğimiz olay da aslında beyin kan bağırsak üçlüsü arasındaki bariyer sorunu. Bir beyin iltihaplanma durumu gibi düşünebilirsiniz. Ne kadar erken bir beslenme terapisi o kadar daha etkili bir çözüm bence. Tabiki eğitim de önemli bir ayağı bu sürecin. Ama sadece eğitimle ya da sadece beslenme ile bir yere kadar