sudess benimki tam 4 aylık aynı belirtiler var. Sanki kabız gibi ııı sesi çıkarıp kızarıyor Ikınır gibi yapıyor. Kabız sandım önce ama yok rahat yapıyo kakasını. Gaz diye düşündüm ama gazını kendi bile çıkarıyo artık. Sanırım geriye diş kalıyor bi tek🤦♀️ bi de geceleri de huzursuz sürekli böyle kıvranır gibi hareketler eli kolu hep yüzünde ama ağlamıyor . Sizde de böyle bişey var mi