sudess Beslenme reddi var eli sürekli ağzında ve çok fazla salyası var kendini sürekli kasıyor sıkıyor ııı diyerek sizce dişi mi çıkıcak
anneann sudess büyük ihtimalle distir bizde 4.5 ayligiz diş etleri kabardı salaylar arttı huysuzluk ateş meme reddi ne zaman çıkar bilmiyorum artık ara sıra karanfilli zeytin yağı sürüyorum dış etlerine
mutlubibekleyis sudess Evet 4.5 aylık tam aynılarını yapıyor, kabarıklık kızarıklık yok sadece. Karanfilli zeytinyağını denedim işe yaramadı, diş kaşıyıcı fırça aldım ebebekten bazen onunla kaşıyorum ama pek memnun olmuyor.
crybaby sudess ay bizde de durum aynı kabardı bide diş etleri 4,5 aylık emerkende ısırıyor çok acıtıyor
monaroza88 sudess benimki tam 4 aylık aynı belirtiler var. Sanki kabız gibi ııı sesi çıkarıp kızarıyor Ikınır gibi yapıyor. Kabız sandım önce ama yok rahat yapıyo kakasını. Gaz diye düşündüm ama gazını kendi bile çıkarıyo artık. Sanırım geriye diş kalıyor bi tek🤦♀️ bi de geceleri de huzursuz sürekli böyle kıvranır gibi hareketler eli kolu hep yüzünde ama ağlamıyor . Sizde de böyle bişey var mi
sudess anneann diş etlerinde kabarıklık yok ama tüm belirtileri var ya karanfil iyi geliyor mu bide kendini böyle sıkması ondan olabilir mi kızarıyor sıkarken
mutlubibekleyis sudess Kızarmıyor, “ıııııııı” diye ses çıkarıyor sürekli ıkınır gibi ama ıkınma değil
sudess mutlubibekleyis evet benimki de öyle ses çıkarıyor ama aynı zamanda kızarıp kendini geriye doğru atıyor
imren55 Benimkide aynı 4 ay 16 günlük dün doktora götürdüm bir baktı doktor minnacık bir diş pıtırcığı. Emmek istemiyor beni aç kalır korkuma mama veriyorum bende
mutlubibekleyis sudess hmm o zaman dişten yapıyorlar o sesi, evet var böyle kucağıma destekli oturttuğumda filan yapıyor özellikle öyle dişi tuttuysa
sudess mutlubibekleyis bir de poposunu kaldırıyor kendini sıkarken sizin oluyor mu ben ondan da reflü mü karnı mı sıkışıyor diye düşünüyorum