birmelekannesi__ Bizim insanlarımız çok anlayışsız. Şimdi desenki gelme bebeğim küçük daha toparlanamadım. Asla anlamayacak seni.
Bende daha 1 aylıkken bebekle toparlanamamışken 2 arkadaşım evime geldi. Geliş nasıl bi geliş ama yemin ederim çocukları evi başımıza yıktılar. Çıt diyen olmadı onlara. Sinir krizi geçirecektim. Mutfakta onlara çay hazırlarken 3 yaşındaki oğlu kaşla göz arası odama girmiş ve beşikten bebeğe ulaşmaya çalışmış hatta elindeki keki uyuyan bebeğin ağzına vermeye çalışmış. Ben 2 dkkda bir bebeğimi kontrol etmeme rağmen bebeğime zarar geliyordu az daha. Öyle bi çığlık atmışım ki oda da korkudan arkadaşlarım bana bişey oldu sanmıştı. Birdaha oydu o asla onları evime davet etmedim. Kaç defa gelip bebeği sevmek istediler hep bi bahaneyle kabul etmedim. Ne düşündükleride umrumda değil. Varsın misafirperver olmadığımı söylesinler yeterki evlatlarıma zarar gelmesin.