ankaraankara o konuya hiç girmiyorum bile. Daha çocuk dünyaya gözlerini açmadan bebek görme derdinde millet. Başlayacağım artık geleneklerine. Bu dünyadaki en bencil topluluk gerçekten bizim toplumumuz. Gelenek görenek adı altında herşeyi hak görüyorlar kendilerine. İstedikleri olmayınca da “ayıp”. Al şimdi istediği kadar gitsin misafirliğe bakalım kim evine kabul edecek o kadını. Evine gitmesini de geçiyorum, özel çocuğunu bebekle yalnız bırakmak ne demek?