Ilaydasu arasssmommm sadece 1 kere içirdim aptamil perişan olduk sabah içirmiştim gece 4 felandı çocuğun uyuduğunda rezene kimyon gaz damlaları gaz kemeri yapmadığım birşey kalmadı çocuğum aralıksız saatlerce bağırarak ağladı
Ilaydasu benfiru sma kilo aldırmıyor 20 gün kullandım çocuk kabız oldu hemde 100 gr bile almamıştı 20 günde bi faydası yok yani
urazzbebegim arasssmommm 😂😂 bende o yüzden yükseltmek istemiyorum ama çocuğumu da aç bırakmak istemiyorum 😂 6 kilo
Ilaydasu urazzbebegim sanki boku mama kokuyor çocuğun ya😂😂bide ishal olursa bişey olurmu çocuğa zararı
urazzbebegim ufukbebek bugün tam 2 aylık ve 90 içiyor 6300 kilosu. Fazlasını versem çok rahat içebiliyor . Ama 3 saate zor dayanıyorum 90ml ile 😂 mamayı yükseltsem saat süresi de uzar mı
ufukbebek urazzbebegim 3 saatten fazla ileriye götürmeyin bence 90 verin yine ama saat süresi 3 saatte 1 olsun
nursnmh urazzbebegim 2ay 5 günlük artik eskisi gibi istahli degil ve istahla icmiyor 3 saat ac kalinca 90-100 ml iciyor birdaha da icmiyor hep emmek istiyor ama sütümle de doymuyor bu yüzden huysuz ve cok agliyor 10 dk da bir