ilenalemin gizemkaracaa yok yok değiştirmeme kararı aldım ya devam edicem artık zayıflar diye düşünüyorum ben de
ilenalemin yasareblt ahah yok ya zaten 5. Aydan sonr adalan gaz problemleri çok kalmasıgı için mamanın d açık önemi kalmıyor.
urazzbebegim sinemnas oğlum bugün 2 aylık ve kilosu 6250gr. 90 ml mama veriyorum ve bazen yetmediğini düşünüyorum, bugün çok ağladı ve 150ml mama içti rahatladı. Sanırım artık mamayı arttırma vakti gelmiş 😂
urazzbebegim ufukbebek bugün tam 2 aylık ve 90 içiyor 6300 kilosu. Fazlasını versem çok rahat içebiliyor . Ama 3 saate zor dayanıyorum 90ml ile 😂 mamayı yükseltsem saat süresi de uzar mı
Ilaydasu urazzbebegim 125-150 arası içiyor bugün 2 aylık olduk bu arada sma optipro kıllanıyordum kabız oldu kızım aptamil aldım gaz yaptı bebelac gold kullanıyorum şuan memnunum 2 gündür
benfiru 2ay 24 günlük 2 3 saat arayla 60ml içiyor. Sizinkileri duyunca benimki niye böyle az içiyor diye içime kurt düştü şimdi. Anne sütü almıyor maalesef sütüm yok. Sadece mama ile besleniyor. 6kg şuan.
benfiru Momalpa ya veriyorum doyunca bırakıyor ısrar etsem de tükürüyor yutmuyor 😔 doğum kilosu 4100 doktor kilo alımı sınırda diyor. Aptamil ve hipp bizde çok gaz yaptı o yüzden sma kullanıyoruz. Mama yaramadı mı acaba
arasssmommm urazzbebegim benim de öyle istiyor ama yeterli bence sakinleştiriyorum kucakta çünkü kilosu yeterli abalak olmasın 😂herkes zayıf diyo 3 aylık bebek 20 kilo mu olsun istiyorlar anlamadım
urazzbebegim arasssmommm 😂😂 bende o yüzden yükseltmek istemiyorum ama çocuğumu da aç bırakmak istemiyorum 😂 6 kilo
Ilaydasu arasssmommm sadece 1 kere içirdim aptamil perişan olduk sabah içirmiştim gece 4 felandı çocuğun uyuduğunda rezene kimyon gaz damlaları gaz kemeri yapmadığım birşey kalmadı çocuğum aralıksız saatlerce bağırarak ağladı
Rabiiul yasareblt comfort gazlı bebekler için ben kullanıyorum çok memnunum gaz sıkıntısı yaşamıyorum
Momalpa benfiru mama yarar sadece miktar az iki nun için kilo alımı az siz yavaştan ertırın o alışır biraz sabır gerektiriyor alışacaktır mutlaka
Ilaydasu benfiru sma kilo aldırmıyor 20 gün kullandım çocuk kabız oldu hemde 100 gr bile almamıştı 20 günde bi faydası yok yani
Bet2023 Arkadaşlar merhaba elimde sıfır bebekse gold 2 var büyük paket olacak şekilde 2 kutu var almak isteyeniniz olur ise yardımcı olurum süt alerjimiz çıktı kullanamadık hatta evolvia rp 2 de mevcut