butterflyy_ Semaaa39 kışın dışarı çok az çıkarım 🙃çıkarsam da arabamız ile gidiyoruz ama yazın fink atıyoruz oğlumla 😂😂
Semaaa39 butterflyy_ tamamdır ben tam tersi anladım 🤣 bizde öyleyiz yaz kış en az 2 kez farklı parklara gideriz. Akşamlarıda arabayla kar kış demeden🤣
Dedektifgadget Tazeannnee1 casual baston bebek arabası kullanıyorum dikey katlanıyor iyi benim için çok hafif çok basit önerim kabin boy bebek arabası ama uzun boylu iri bebeğiniz varsa yatar pozisyonda küçük geliyor