Kızlar merhaba sizden fikir almak istiyorum oğlum 15 aylık su an travel bebek arabası kullanıyoruz ama çok hantal gelmeye başladı daha kullanışlı bi bebek arabası almak istiyorum kabin boy mu baston mu almalıyım ya da bebekler bu arabaları daha ne kadar kullanıyor şu an bile durmak istemiyor içinde aklımda bir kaç kabin boy araba var ama alırsam kullanamazsak boşuna mı almış olurum diye de düşünüyorum. Kaç aya kadar kullandınız ya da hangi arabayı kullanıp memnun kaldınız önerilerinizi bekliyorum şimdiden çok teşekkür ederim 🙂