Kızlar merhaba. Bebeğim 24 aylık. Lazımlık aldık tuvalet eğitimine başladık ama bebeğim lazımlıktan korkuyor asla oturmak istemiyor. Henüz lazımlığa ne çişini yaptı ne kakasını öyle söyleyeyim 😂 hiç bez bağlamıyorum artık, hep tuvalete götürüyorum hadi çiş yapalım kaka yapalım diyorum hayır diyor sonra salona gidiyoruz iki dakika sonra bi bakıyorum altına yapmış. Acaba erken mi davrandım? Algısı çok açık bir çocuk o yüzden başlamak istedim. Bu arada kakasını yaptıktan sonra haber veriyor kaka diyor ama yapmadan önce söylemiyor. Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum ❤️