Mugekatlasb YumukluSucurtaa anne baba olmayı hak eden ve gerçekten isteyen herkese nasip etsin Rabbim. Bizlere de evlatlarımızla sağlıklı sıhhatli hayırlı kolay ömürler versin inşallah 🤲
Mugekatlasb fatmaa12345 ben hafta sonu gidip bir Kadin doğum uzmanıyla görüşeceğim bakalım nedir ne değildir. Rabbim nasip ettiyse sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲
Mugekatlasb Yaademm bende net olarak bilemedim. Cumartesi günü kadin doğumdan sıra aldım o zamana kadar sabredeceğim. Aslında cuma gününde bu yana yaklaşık 4 kat artmış ama bakalım
dygusalmom97 Mugekatlasb daha yeniymiş o zaman düşük olmasını o da açıklar gönlünüze göre olsun stres yapmayın bekleyin 💐💐 bizi de güncelleyin mutlaka merak ederim 💐💐
Yaademm Mugekatlasb ben 2 kere kimyasal yaşadım çok zor inşallah yaşamazsınız benim değerim 100 e kadar çıkmıştı 25 le falan öğrenmiştim
Mugekatlasb Yaademm kimyasalda ne gibi belirtiler oluyor ? Ondada adet görmüyorsunuz sanırım. Bu arada sizin adınıza cooook üzüldüm. Rabbim gönlünüzde olan tüm hayırlı şeyleri nasip etsin sizlere inşallah
Yaademm Mugekatlasb hiçbir belirti yoktu canım değer 100 e kadar çıktı sonra ilerlemedi 1 hafta 10 gün sonrada adet oldum o şekilde atılıyor vücuttan
izabelya Mugekatlasb hamileliğin ikinci haftası diye bisey yoktur çünkü hamilelik son adetinin ilk gününden hesaplanır
Mugekatlasb izabelya evet ama o kısım bana çok karışık geliyor. Çünkü korunmasız ilişki 28 eylülde yaşanmış döllenmeyi vs sayarsak 30 u diye düşünsek üzerinden 16 gün geçmiş oluyor
izabelya Mugekatlasb evet bende hamileligimi öğrendiğimde 12 gün geçmişti üzerinden ama öyle hesaplanmiyor malesef çoğu kişi bunu karmaşık buluyo ama bu böyle. Doktora gittiğiniz de de ultrasonda en az 4 haftalık cikar muhtemelen
Mugekatlasb ZamaneAnnesii evet benim hamileliklerim de hep bir adet olacakmışım gibi bel ağrısı ve göğüs hassasiyeti oluyor