ceylann16 Mugekatlasb merhaba gebesin canım bundan sonrası için kadın doğum uzmanıyla görüsmen doğru olur hayırlı olsun 😊
YumukluSucurtaa Mugekatlasb gayet iyi tebrik ederim kadın doğum doktoruna gidiceksiniz sizden test kan tahlili falan alırlar detaylı tedbir amaçlı o sizi yönlendirir 🫠
fatmaa12345 Mugekatlasb Bende oğlumu 18.7 betayla ogrenmistim 2 gün aralıklarla kan vermiştim 63 olmustu ah ah zamnnnn ama en az 3 bin olması lazim keseyi görmek için bizim beta 3 bin olunca keseyi gordu doktr
Mugekatlasb ceylann16 cumartesi gününe randevu aldım. Başka bir rahatsızlık çıkmasından endişe ediyorum nedense
minik_36 Aramıza hoşgeldin 🤰👼 9 ay sonra Allah kolaylik versin hee bu arada kocişe pek güvenme bakar eder diye 5 dk sonra kucaginda bulu veriyorsun bebegi 😂😂
Mugekatlasb minik_36 ayyyy 🥹🥹 22 aylık oğlum var nasıl yaparız bilmiyorum karmaşık duygular içerisindeyim
Mugekatlasb YumukluSucurtaa çok teşekkür ederim normalde planlı birsey değildi. Yani sadece bir kez korunmasız bir ilişki yaşadık ve bende pcosta var ama rabbim verdiyse başım gözüm üstüne yeterki sağ Salim alalım kucağımıza 🥹🤲
Mugekatlasb fatmaa12345 aşırı sabırsız biriyim sizde aşırı erken öğrenmişsiniz. Kalp atışını duymadan bana rahat yok valla 🥹
dygusalmom97 Mugekatlasb kimyasal gebelik olabilir 2 günde bi kan verip değerin 2 katına çıkmasını bekleyeceğiz artış güzel görünüyor böyle ilerlerse bi sıkıntı olmaz kaç gün geçti regl
Mugekatlasb dygusalmom97 söyleki en sonki regl günümü net olarak bilmiyorum ama korunmasız ilişki 28 eylülde olmuştu. Reglde tahminim 3-4 gün gecikmiştir. Basımdan daha öncede hiç kimyasal gebelik geçmedi ama içimde öyle bir korkuda var bilmiyorum
dygusalmom97 Mugekatlasb daha yeniymiş o zaman düşük olmasını o da açıklar gönlünüze göre olsun stres yapmayın bekleyin 💐💐 bizi de güncelleyin mutlaka merak ederim 💐💐
Mugekatlasb fatmaa12345 Karin ultrasonundan dimi ? Aiyyy hamileliğin ikinci haftasında olduğunu varsayıyorum bu da demek oluyor ki daha bir buçuk ay var 🤦♀️
fatmaa12345 Mugekatlasb evet karından ultrason dan kalp atışını duyduk 8 haftalikti keseyide altan muayeyle görmüştük 5 haftalik falandi
izabelya Mugekatlasb hamileliğin ikinci haftası diye bisey yoktur çünkü hamilelik son adetinin ilk gününden hesaplanır
Mugekatlasb fatmaa12345 ben hafta sonu gidip bir Kadin doğum uzmanıyla görüşeceğim bakalım nedir ne değildir. Rabbim nasip ettiyse sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲
Mugekatlasb YumukluSucurtaa anne baba olmayı hak eden ve gerçekten isteyen herkese nasip etsin Rabbim. Bizlere de evlatlarımızla sağlıklı sıhhatli hayırlı kolay ömürler versin inşallah 🤲