Meri-Mel hala unutmadım bayada uzulmustum foruma girmek istemiyordum artık o derece keşke o kadar kırıcı davranmasaydiniz bu ben yada başkası sonuçta birbirimizi tanimasakta kalp kırmaya hakkımız yok o yüzden daha dikkatli yorumlar yaparsanız kimseyide boş boşuna üzmemiş olursunuz ama önemli değil 🥲