Nova çok teşekkür ederim yanıtınız için,emzirmiyorum malesef inşallah hemen geçer bakalım bana ne diyecekler çok endişeliyim bu konuda zor adım atıyorum oturduğum zaman zor kalkiyorum basamiyorum üstüne dinlenmem çok zor çünkü iki tane çocuğum var sürekli ayaktayım onlar dursada iş güç çok yapıyorum bakalım ne olcak