Eymeniim normal. Kızım 9 aylık, 3 öğün ek gıda alıyor, o halde yatmadan 150 veya 180 cc içer. Gece içmeyi bıraktığı için bizim 1200 gr mama 2.5 hafta gidiyor. Eskiden 9 günde biterdi. 🙄 bir de ben gündüz bir öğününde kaşık mamasını biberonuna sıvı yaparak yediriyorum. Öyle uzun gidiyor mama, siz de deneyin isterseniz.