Eymeniim ek gıdada da çok farketmiyor yaşına kadar %70i anne sütü veya devam sütü olmalı beslenmesinin. 8,5 aylık tek seferde emdiği 3-4 aylıklara göre artıyor ek gıdada alsa çabul bitiyor yani 🤷🏻♀️ Allah güç kuvvet versinde alacak gücümüz var şükür.