9,5 aylık uykusu nanay, şuan uyutmaya çalışıyorum. Hal biyle olunca uyanması ogleni buluyor. Emekliyor sağa sola gidiyor, çıngıraklı toplarıyla atttttiii yapiyoruz, yurutece koyuyorum ev işi yaparken, gündüz uykusunda ses istemediği için paşam süpürgeyi falan uyanıkken yapmak zorundayım, her gün muhakkak komşuya bir yere misafirliğe gideriz değişik yer insan görmek ona da bana da iyi geliyor, o olmazsa kapıya mahalleye çıkartırım, her gün duş aldiriyorum suda oynamasına izin veriyorum. Aktivite yapamıyorum çünkü oturup bekleyen oynayan bir döneminde değil hep sağa sola emekleyip ayağa kalkıyor