nnoktaa günaydinlar guzel anne ve bebisi 🌹
Sabah 6 da ayaktaydık simdi uyuyor tosun hemen wc banyo camasir bulasik süpurge ögle yemegeini hallettim simdi oturdum trt belgesel actim en sevdigim sonra bebisle insallah bir oglenden sonra uykusuna yatariz yeni 6 aylik olduk bizde
Çağri almiyor sosyal medyadaysaniz kolaydir çağrida cok ses gider allah korusun sonra ugras dur Allah yardimciniz olsun işin hertürlusü zor tabi keyif alarak yapmak lazim yoksa zamanda gecmiyor
Bebeginizle sağlikli sihhatli günler dilerim
Sevgiler 🦋🐞🍓