Friends evet her ne kadar kendimize hatırlatmakta güçlük çeksek de onların da bi karakteri var kendine özgü. Nasılsa bebek diye yönetebileceğimizi sanıyoruz ara ara ama aslında büyük insan gibi başediyolar bizimle. Üzülmesinler kırılmasınlar diye bazı şeylere tahammül göstermeye çalışıyoruz işte göstere göstere sonra hunisi eksik gibi geziyoz haklısın😂😂 ama sizin çocuk anlattığna göre biraz dediğim dedik belli ki olsun bi bildiği vardır annesi elleme🙈🙈