hellobeybi mutlubibekleyis sidefer. başka bir taneyle başlamıştım adını hatırlamıyorum karnını ağrıtmıştı bebişimin doktor önerisiyle sidefere geçmiştim aylardır kullanıyorum memnunum değerlerimiz de iyi
mutlubibekleyis hellobeybi sidefer aldım, kaç damla veriyorsunuz sideferi, eczacı 7 kilo bebeğim kilo başı bir damla dedi ama emin olamadım burada daha çok diye okumuştum
rurel mutlubibekleyis Yok bize hiç kabızlık yapmadı Tadı da portakallı gibi, bir şeye karıştırmadan direk veriyorum içiyor
Bebetonunannesi16 mutlubibekleyis içeriği temiz üstelik zeytinyağlı hiçnişey yapmıyo çok iyi sadece 1tık pahalı
EypMom mutlubibekleyis kansızlığo vardı doktorumuz ferrum yazdı leke de yapmadı kabız da yapmadı tadıda kötü değil
ttgc00 mutlubibekleyis bana doktorum kiloya göre demedi günde 1 kere 10 damla. Kiloyla alakalı bir şey demedi bu arada oğluşum 8.350 kg
ttgc00 mutlubibekleyis olabilir daha yeni gittim ben doktora o yüzden verdiğim bilgiye güvenebilirsiniz 🌸
Mrymmdfnmm mutlubibekleyis İçeriği en temiz olan bestirondur benim bebeğim alerjik olduğu için doktorumuz içeriği temiz olan bu demişti dişte az da olsa leke yaptı bende ocean a geçtim
mutlubibekleyis Mrymmdfnmm sidefer i seçtim ben de bebeğim alerjik değil ama inşallah bir yan etkisi olmaz
mutlubibekleyis Makbulenur ilacı aldım yorumlar doğrultusunda sidefer i seçtim teşekkür ederim yine de 🙏🏻
betul912_ mutlubibekleyis iki doktora sordum ferrum kullan dedi ikiside sağlık ocağı hangi marka veriyor acaba hiç almadım iki doktorda ferrum için içeriği yediklerimizden daha kötü değil dedi