gzplt bebiskoooooo Biogaia bağırsak düzenleyici gaz damlası değil canım bağırsakları düzenleyip gaz oluşumunu azaltmaya yönelik ama gaz çıkarmalarına yardımcı değil bu yüzden işe yaramıyor ama sab simplexle beraber kullan gaz problemi ortadan kalkıyor
gzplt gzplt bebiskoooooo Ben tek biogaia kullanıyordum eczaneye almaya gittiğimde dedim işe yaramıyor falan diye adam sab simplexle bir kullan bak nasıl çözülecek kolik çocuklar bile rahatlıyor dedi ki çok da doğruymuş Allah razı olsun
yunusemre056 Bizde bugün 16 günlük olduk meme reddi yok ama gaz sorunu yaşıyoruz çok fazla, doktor bize de o damlayı yazdı daha yeni kullandık inşallah işe yarar.