Gaz damlalarını 1 aydan önce kullanmamak gerektiği yazıyordu bu bebeğin günbegün gelişimini gösteren ana sayfada. Benim bebeğim de 26 günlük ve gaz sorununu yeni yeni aşıyoruz; kendi deneyimlerimi yazmak istedim;
Gazdan dolayı ağlama krizine girdiğinde kesinlikle o krizi geçirmeden hiç bir şeye tepki vermiyor. Rahatlatmak için kolların arasına alıp aşağı yukarı squad yapar gibi hareket edin(veya bebeğinizi rahatlattığını gözlemlediğiniz farklı bir hareket), bu bebeği rahatlatıyor ve sonrasında ellerimi ısıtıyorum (eğer yeterince ısınmıyorsa göğüs pedine sıcak su döküp -bebeği yakmayacak şekilde olmasına özen göstererek-) mide ve karın bölgesine koyuyorum bu da aynı şekilde gaz sancısını rahatlatıyor anlık. Daha sonra bebe yağı ile karın-mide bölgesine ve ayak parmaklarının tam altına masaj yapıyorum. Aynı zamanda bacaklarına da bisiklet hareketi yaptırabilirsiniz. Bir de yabancı bir videoda görmüştüm bebeğin kalçasını sağlama alıp, yattığı yerde yavaşça sağa ve sola çevirin, bu da yardımcı oluyor bazen.
Bu şekilde gazını çıkardıktan sonra ancak emiyor ve benim bebeğim de maalesef sadece emerek uyuyor başka şekilde uyutamıyorum. Zor günler kızlar ama geçecek ve bu günleri çok özleyeceğiz ❤️