smileanne Bende aynıyım. Bir daha meme emmeyecek olması, son kez emzirdiğimi bilmek. Bu bile gözlerimi dolduruyor yaaa 🥹
Oğlum bırakamıyorsa sebebi birazda benim hazır olmamam bence.
Bir yandan da artık kendi başıma dışarda 3-4 saat geçirmek istiyorum, dediğin gibi sanki meme istedği için aklına bu kadar geliyorum gibi. Bıraksa böyle düşkün olmayacak gibi.
Ama zaten olmasın ben istemiyorum ya. Mesela anneme bırakıp 2 saat eşimle yemeğe gitmek isterim.
Benim oğlum seninki kadar değil ama emer uyur, gece de 1-2 kere emmeye kalkar o kadar. Onun haricinde uyurken o kadar dip dibe değiliz.
Yemek konusunda da aşırı iştahlı değil ama mesela kahvaltı eder, muzlu yoğurt yer, öğlen bir kase çorba aralarda meyve kemirir, akşamda yine ana yemek yer. Porsiyonları az olsa da hiç yemeyen bir çocuk değil.