smileanne Belki az daha zamanı vardır. Bende bezini çıkarmaya çalışıp lazımlığa yapmam isteyince tamam artık çıkarıcam dedim çünkü oğlumun hazır olduğu belliydi.
Bu arada meme bizde de büyük sıkıntı, aşamıyoruz. Ama azaltmaya başladım, ben memeye biber, salça vs sürmeye karşıyım azaltarak unutturmak istiyorum.
Bana da aşırı aşırı düşkün hiç bu kadar anneci bir çocuk görmemiştim, çok bunalıyorum. Babasıyla dışarı çıksa 1 saat geçemden aklına geliyorum, annemlere bırakmak hayal zaten. Özellikle 22 aydan sonra bana karşı böyle oldu.