Nasılsınız kızlar sıkıntı yok değil mi allahım korusun yavrularımızı. Ben de kayınvalidemden çekiyorum sinirlerimle oynuyor şu uçuk muhabbeti yüzünden gerçekten anksiyetem tuttu. Bebeğim 30 günlükken falan uçuk çıkarmıştı biraz kavga gürültü alındı evine döndğ şimdi yarın bebeğim sünnet olacak diye geldi yine gelmiş bana diyor bıyıklarıma ağda yaptım uçuk çıktı yine ya o zaman niye geliyorsun ya da bana ne diye söylüyorsun aptal mısın nesin kadın deli oldum ya anksiyetem tetiklendi yine şeytan diyor kov evden