Merhaba benim oğlumun da yıllardır böyle oluyor. Ne zaman hastalansa ayak tabanı ve el içinde bunlar çıkıyor. Kabarık değiller hafif kaşınıyor ve sonra yok oluyorlar. Kac doktora götürdüm sayısını ben bilmiyorum. Doktorlar bağışıklık ile ilgili olduğunu. Vücudun kendisini bu sekilde iyilestirdigini söylediler. Kurdesen diyenler de oldu. Oglum 8 yaşında ve yaklaşık 5 yıldır bu şekilde oluyor. 