dorukannesi70 ben de o civarlarda kesecem aralarında bu konunun kıskançlığı olsun istemiyorum. Doktorum direkt 3 aya kadar kesmemi önerdi öyle yapacam ben de gece uyumuyor sürekli emmek için uyanıyor gündüz yemek yemiyor belki her şeyi düzene girer rahatlar o da . Hakkımızda hayırlısı inşallah sağ Salim kucağımıza alırız 🙏🏻🥰